Navigatie

Zelf ben ik iemand die vind dat je je brand serieus moet nemen. En dus ook hoe je je brand zichtbaar maakt. Zo let ik er bij alles op of het past bij mijn bedrijf. Zijn mijn social media berichten in lijn met mijn branding? Inpak materiaal, manier van foto’s maken, kleding, website… Past het bij mijn brand als ik op een markt ga staan? Of wanneer mijn producten in de winkel liggen? enzovoort.

Mijn vormgeefhart gaat sneller kloppen als ik een brand zie die dit allemaal voor elkaar heeft. En die merken gaan echt een stap verder.. Denk aan: locatie van hun kantoor, interieur en gevel aankleding, soort auto en belettering ervan, verpakkingen, het ruikt er lekker, hun klantenservice is goed geregeld.

Alles klopt! Je krijgt een echte klanten experience.

Een sterk merk worden is hard werken! Dit heb je niet allemaal binnen een maand voor elkaar. Als je een groter budget hebt, kun je al wel een heel eind komen. De meeste ondernemers hebben dit alleen niet als ze starten. Ik doe wat voor mij haalbaar en belangrijk is.
 

Ben je benieuwd waar jij staat met je bedrijf?
👉🏻 Download de checklist: hoe ver ga jij met je branding? 👈🏻

En kom erachter welke stappen je nog kunt zetten om een sterk merk te worden.

Ik hou van echte en pure merken, niet de “gemaakte”. Jij bent je bedrijf en zo hoort het er ook uit te zien. Het zou toch raar zijn als iemand zegt, hé.. zoals jij online eruit ziet en je voordoet klopt niet met de real life. Of ik had een heel ander beeld van je. Dat komt lekker geloofwaardig over;)

Hoe hou je je branding nu in één stijl? Waar te beginnen?

De basis ligt bij je huisstijl. Die moet kloppen bij wat jij voelt voor je brand. Je logo, website, foto's, social media berichten.. deze zijn in lijn met je huisstijl. 

Maandelijks check ik mijn gehele brand of alles nog klopt en in één lijn is. Ik ga mijn social media berichten bij langs of ik de juiste filters heb toegepast en als dit niet zo is dan probeer ik dat de volgende keer anders te doen. Dit houd je scherp. Je kunt het maandelijks gewoon inplannen in je agenda of met een weekplanner.
 

Als je de checklist bekijkt denk je misschien maar dit wil ik niet allemaal doen. Dat gaat mij te ver. Doe je wat je kunt! Blijf aan je merk werken en elke keer kom je een stapje verder. Hou het vooral leuk voor jezelf, en blijf jezelf;) 
 

Ben je benieuwd waar jij staat met je bedrijf?
👉🏻 Download de checklist: hoe ver ga jij met je branding? 👈🏻

Liefs,

© 2018 NynkeOntwerpt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.